zondag 19 mei 2013

Winactie! :) GESLOTEN


Eindelijk is hij er dan: de beloofde winactie! Ik had jullie in de blogupdate belooft om een winactie te houden bij de 666 pageviews. En 2 dagen na het publiceren van dit artikel, zat ik al over de 666 pageviews! Ik vond het wel jammer dat ik er geen foto van heb kunnen maken! :) Wil je meer weten over deze winactie, lees dan snel verder!

Het gaat echt zo snel! Na 2 dagen had ik dus al 666 pageviews en 3 dagen later had ik 777 pageviews! Inmiddels zit ik alweer over de 1300 pageviews!!! Ik kan niet geloven hoe snel het gaat! Ik ben jullie echt heel dankbaar voor het lezen van mijn blog en het plaatsen van lieve reacties. Het betekent echt heel veel voor me!

Jammer genoeg had ik niet meteen de tijd om dit artikel en het filmpje te maken. Er is me al 2 keer gevraagd wanneer de winactie komt. Ik had er echt geen tijd voor, sorry! 
Dinsdag, donderdag en vrijdag kwam ik elke dag om half 4 thuis en moest ik van kwart over 4 tot 9 uur oppassen. Ik had 3 kwartier om huiswerk te maken en te leren (en misschien nog even tijdens het oppassen). Intussen had ik deze week nog 2 projecten die af moesten en 2 proefwerken waarvoor ik moest leren. Ook moest ik nog artikelen en filmpjes maken, maar het is me gewoon niet zo gelukt deze week! Het was gewoon een stressvolle week en ik ben dan ook een beetje op. Ik hoop dat jullie het begrijpen!

Nou gaan we snel verder naar waar het eigenlijk om draait: de winactie dus. In het filmpje heb je al kunnen zien wat je kunt winnen en wat je ervoor moet doen. Er zitten dus voornamelijk producten in die ik heb gereviewd. Dit leek me leuk, omdat de winactie toch vooral komt door mijn blog. Ik zal nog even op een rijtje zetten wat je kunt winnen en wat je ervoor moet/mag doen.



Pakketje nummer 1 (roze):
- 3 mono eyeshadows van Max: blauw, bruin, highlighter (review).
- 2 liquid lip colors in de kleuren: 19; Hot pink & 53; Ture nude (review).
- Max cosmetic beauty brushes; roze (review).
- Max calcium treat basecoat.
- Reinigende poriënstrip.



Pakketje nummer 2 (blauw):
- 3 mono eyeshadows van Max: blauw, bruin, highlighter (review).
- 2 liquid lip colors in de kleuren: 31; Russian red & 29; Milano red (review).
- Max eyelash curler; blauw.
- Max calcium treat basecoat.
- Reinigende poriënstrip.

Wat je moet doen om kans te maken:
Abonneer je op mijn YouTube kanaal (link). Plaats een reactie bij de video op YouTube en bij dit artikel over waarom je mee wilt doen en welk pakketje je wilt winnen (1x in de fruitmachine).

Wat je mag doen om meer kans te maken:
- Maak een shoutout voor mijn YouTube kanaal en plaats deze als videoreactie (1x extra in de fruitmachine).
- Maak een intro voor mijn YouTube kanaal en plaats deze ook als videoreactie (2x extra in de fruitmachine).

Je hoeft dus niet én een shoutout te maken én een intro om meer kans te maken. Als je alleen een shoutout voor mij maakt (en je alles doet wat moet), kom je 2 keer in de fruitmachine. Als je alleen een intro voor mij maakt (en je alles doet wat moet), kom je 3 keer in de fruitmachine. Als je beide doet (en je alles doet wat moet), kom je 4 keer in de fruitmachine.

De link van de video op YouTube, is: http://www.youtube.com/watch?v=K7Rxr4d8MaM.

Ik hoop dat jullie deze winactie leuk vinden en meedoen! Je kunt meedoen tot zaterdag 15 juni, op zondag 16 juni maak ik de winnaressen bekend! Veel succes!

See you soon!
Xoxo Janneke!


P.S. Ik heb weer een nieuwe achtergrond. Ik vind hem nu eigenlijk wel mooi! Verder film ik ook met een andere camera, als jullie dit nog niet was opgevallen. Door technische problemen moest het even zo. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden! :)

6 opmerkingen:

  1. Heey!!
    Ik wil graag het 1e pakketje winnen :)
    Ik heb slechte nagels en daarom heb ik je ook geadviseerd om er verzorgende nagellak in te doen ;P Ik ga jou volgen!! Ik deed het nog niet, omdat ik niet dacht van: laat ik haar gaan volgen :g Ik keek gwn al bijna elke dag (nadat jij het mij liet zien ;d) Ik ben meer een rozig typetje en ik heb al 2 wimperkrullers ;g Ik hoop dat ik win en ik ga nog een shotout mkn (jij moet me eerst uitleggen wat dat is:g -ik ben niet zo bloggerig-) en een intro mkn

    de intro ga ik denkik gezellig met Nathalie mkn met de kermis :)
    Succes met je blog!
    976 alweer :o Had ik niet verwacht! Super!!! :p
    xx Evie Potijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey, ik doe mee aan jouw winactie omdat het super leuke prijsjes zijn. Ik heb een intro en een shout-out gemaakt, maar weet niet precies hoe je die moet uploaden. Zou jij mij hiermee willen helpen( heb je al een mail gestuurt)
    Ik wil graag pakketje 1 willen winnen, omdat ik van het andere pakketje de wimperkruller al heb. Nog heel erg bedankt dat je mij de vorige keer had geholpen :)
    X Jade
    www.infinityrandom.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haaaaaiii, ik doe mee omdat ik je heel erg leuk vind schrijven en yt'en. Ik zou graag het roze pakketje willen winnen omdat uh...... :')
    Succes met alles!
    Xoxo Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee voor pakketje 1 omdat ik erg benieuwd ben naar de producten. En ik win nooit :( dus hopelijk wil ik nu wel hihi. X liefs girlslovesbeauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee met de winactie want ik heb net examens gedaan en het zou echt heel fijn zijn om zo'n leuk pakketje te ontvangen.
    Graag zou ik pakketje twee ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee ik weet niet of ik te laat ben om mee te kunnen doen? Idee voor nieuwe video een DIY of roomtour? (: ik zou graag pakketje 1 willen winnen? ik hoop ik nog mee kan doen :$ xx LiannesLifestyle

    BeantwoordenVerwijderen