vrijdag 24 mei 2013

Sorry...

Sorry dat ik de laatste 3 dagen geen artikel meer online heb gezet. Ik had het (weer) druk met school. Ik had me voorgenomen om vandaag direct uit school een nieuwe video en een nieuw artikel te maken. Die video is gelukt, maar het artikel niet... Om het toch een beetje goed te maken, zijn hier mijn laatste 2 video's voor jullie!
Het is me dus niet gelukt om een artikel te maken voor vandaag. Ik was ontzettend moe toen ik terugkwam van school en had last van mijn rug. Ik ben om 19.00 uur begonnen met het opnemen van mijn video, maar het duurde best lang. Ik versprak me de hele tijd, dus was pas na een uur klaar. Toen wilde ik hem uploaden, maar kwam ik erachter dat de video te lang was en ik dus een deel van de intro en het einde moest knippen. Sorry daarvoor!

Ik heb de laatste tijd ook niet echt inspiratie voor artikelen. Ik heb genoeg leuke ideeën voor video's, maar niet voor mijn blog? Heb jij nog ideeën? Dan hoor ik het graag! Laat je idee/ideeën achter bij de comments.

Maar hier zijn dus de laatste 2 video's die ik heb geupload! De ene is een 'What's in my school bag' en de andere is de video die ik net heb geupload, dus heb je een grote kans dat je die video nog niet hebt gezien, namelijk de tag '20 facts about me'.



Ik hoop dat jullie het alsnog wel leuk vonden! Nogmaals sorry, maar ik kan er gewoon niet zoveel aan doen. Ik doe mijn best om de ene dag een video te uploaden en de andere dag een artikel, zodat jullie elke dag wat te zien/lezen hebben!

See you soon!
Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten