maandag 6 mei 2013

De ABC tag deel 2

Gisteren konden jullie het eerste deel van mijn ABC tag al lezen. Hierin beantwoordde ik de 13 letters a t/m m. Vandaag ga ik dus de overige 13 letters beantwoorden: de letters n t/m z. Enjoy! :)


Nickname: Toch echt Jan of Jannie. Vroeger werd ik door mijn vriendin Janneke panneke stroop in het kanneke genoemd, haha! ;)

Overnight hospital stays: Alleen toen ik een baby was. Ik was 2 weken te vroeg geboren en moest in het ziekenhuis blijven.

Phobias or fears: Ik heb best wel last van hoogtevrees. Ik durf niet eens van de hoge duikplank in het zwembad! Ik weet niet precies waarom, maar ik ben bang dat ik in de diepte stort ofzo, best raar... Verder ben ik ook wel een beetje bang voor wespen/hommels en spinnen, maar het is gelukkig niet zo erg dat ik meteen gillend wegren als ik ze zie.


Quote from a movie: Een quote van een film die ik laatst nog heb gezien: 'May the odds be ever in your favor'. Elke keer als ze dit zeiden in The Hunger Games, moest ik het ook gewoon zeggen! :)

Reason to smile: Heel veel! Leuke comments krijgen bij mijn artikelen, de zon die schijnt, leuke dingen doen met vriendinnen, het kopen of reviewen van een leuk product... Genieten van de kleine dingetjes! :)

Siblings: Ik heb 1 broer en hij is 15 jaar.

Time you wake up: Als ik naar school moet: ongeveer om 7.15 uur. In het weekend/in de vakantie ongeveer om 10.00 uur.

Underwear: Wat is dit voor vraag? :p Verzin het zelf maar! ;)

Very important date this year: Ik heb niet echt een hele belangrijke datum dit jaar... Gewoon mijn verjaardag dan maar? 9 augustus!

Worst habit: Uitstelgedrag! Ik kan hier kort over zijn. Ik denk gewoon dat iets niet zo lang duurt, maar als ik ermee bezig ben, duurt het eeuwen en kan ik mezelf wel voor mijn hoofd slaan... Waarom ben ik niet eerder begonnen?!

X-ray's you've had done: Best veel. Ik weet ze niet allemaal meer, maar ik noem er wel een aantal die ik nog wel weet:
- Bij de orthodontist voor mijn tanden
- 2 keer foto's voor mijn rug
- MRI-scan voor mijn rug (telt dit mee?)

Yummy food you make: Spaghetti/pasta bolognese, hmm! :) Ook maak ik lekkere smoothies, al zeg ik het zelf! ;)

Zoo animal: Een aantal dieren vind ik altijd heel leuk om te zien: giraffen, dolfijnen, pinguïns en aapjes (vooral doodshoofdaapjes, die zijn zoooo cute!).


Dit was de hele ABC tag. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en dat jullie het niet erg vonden dat ik hem in 2 artikelen heb opgesplitst. Ik ben een paar daagjes weg als jullie dit lezen en daarom moest ik artikelen vooruit schrijven (ik had niet zoveel tijd meer, dus heb ik deze tag in tweeën gesplitst!). Alsnog vond ik het heel leuk om te doen en nu kennen jullie mij weer een stukje beter!

See you soon!
Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten