dinsdag 7 mei 2013

Mijn bucket list #1


Vorige week heb ik jullie al verteld over de bucket list (dit kunnen jullie teruglezen in dit artikel). Kort samengevat is het dus een lijst met dingen die je wilt doen/behalen in je leven. Vandaag ga ik jullie vertellen over de dingen die op mijn bucket list staan, dus als je hier meer over wilt weten, lees dan snel verder!

Vandaag laat ik een deel van mijn bucket list zien. Ik kijk vaak op twitter en instagram en hier kom ik dit soort foto's altijd tegen. Ik zocht weer even terug en ik kwam een aantal foto's tegen van dingen die ik nog wil doen in mijn leven.

Al deze foto's beginnen met: Before I die, I want to...


Ik wil later heel graag trouwen, maar ik wil wel een aanzoek op een unieke manier of op een unieke plek en ik wil een hele mooie/perfecte trouwring. :)
Zo zou ik het bijvoorbeeld geweldig vinden om een aanzoek te krijgen als we uit eten gaan naar een Chinees restaurant, en dat er dan een kaartje in een gelukskoekje zit met de tekst: Wil je met me trouwen? en dat er dan een hele mooie trouwring in zit... *Zwijmel*


Ook wil ik later heel graag kinderen (zoals ik in dit artikel al vertelde) en dus 'mama' genoemd worden (al noemt mijn oppas kindje mij ook weleens mama, maar hij kan mijn naam nog niet uitspreken, haha!)


Ik wil ook heel graag dat mijn verjaardagswens uitkomt. Ik wens al jaren achter elkaar hetzelfde, maar ik hoop dat mijn wens ooit nog uitkomt! :)


Een perfecte kus in de sneeuw op een stille winternacht... Dat lijkt me gewoon perfect!


Ik maak me heel vaak druk om wat anderen van mijn vinden of wat anderen vinden van wat ik doe. Dit komt ook doordat ik vroeger gepest ben (niet extreem) en dit heeft mijn zelfvertrouwen wel beschadigt. Het gaat nu heel goed met me hoor, maar alsnog... Ik moet er gewoon mee ophouden en ook aan mezelf denken, niet alles voor anderen doen. Wat zou ik dat graag willen!


Zoals jullie misschien al weten, vind ik zingen helemaal geweldig (ik zeg niet dat ik geweldig goed kan zingen, haha :p) en wat zou ik het super vinden om mijn eigen album op te mogen nemen! Ik heb er gewoon geen woorden voor, haha!


Save the best for last! Ja, ik heb een crush ;) Ik ben al een paar jaar verliefd op iemand (ik ga niet zeggen op wie! :p), maar ik durf het hem gewoon niet te zeggen. We zijn best goede vrienden en ik ben bang dat als hij niet verliefd is op mij, dat onze band dan anders wordt ofzo, ik kan het niet zo goed uitleggen. Maar mijn beste vriendinnen zeggen dat ze er zeker van zijn dat hij mij ook leuk vindt en dat we leuk zijn samen! :) Maar alsnog, ik weet het niet zeker...

Dit was het voor deze keer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat me weten wat er op jouw bucket list staat! En sorry dat ik de laatste tijd niet meer zoveel beauty artikelen heb geplaatst, maar ik was op vakantie en kon toen geen foto's maken voor mijn blog. Binnenkort komen er veel LOTD's en reviews, dus blijf mijn blog volgen!

See you soon!
Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten