zondag 5 mei 2013

Lay-out


Hoi mensen,


Even snel een artikel tussendoor. Ik ben bezig met de lay-out van mijn blog. Ik vond hem een beetje te roze met de roze letters etc. Ik weet dat er namelijk meiden zijn die niet zoveel van roze houden en dan is al dat roze natuurlijk niet zo fijn.
Ik heb nu mijn lay-out veranderd. De achtergrond is nu roze/koraal en die achtergrond vind ik wel mooi.  Ook heb ik koraalkleurige details in de titels bijvoorbeeld, maar de teksten van de artikelen zijn niet meer roze. 
Ik ben nog bezig met het veranderen van de lay-out. Dus het zou maar zo kunnen zijn dat als je op mijn blog zit, de titels in een keer een andere kleur krijgen o.i.d. Ik ben wel tevreden met de lay-out nu, maar ik ben nog even aan het spelen met andere achtergronden enz. Dus schrik niet en sorry als dit jullie overlast bezorgt. ;)

Laat ook even weten wat je van deze lay-out vind!

See you soon!
Xoxo Janneke!

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is erg fijn, niet al te druk ;) Je schrïjft goede artikels ! Heb je misschien voor mij tips als beginnende blogger? Rn hoe zorg je ervoor dat bovenaan je blog "just janneke" staat? Ga zo door!
    www.infinityrandom.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Jade! :)
    Ik heb nog wel een aantal tips:
    - Maak duidelijke foto's.
    - Probeer zo min mogelijk spelfouten o.i.d. te maken.
    - Accepteer kritiek en leer ervan.
    En verder natuurlijk: vind het leuk! Dat is het belangrijkste.
    En over dat 'Just Janneke' bovenaan: Je gaat naar het tabblad 'indeling' en hier klik je op het stukje 'kop'. Hier kan je dan een blogtitel en blogbeschrijving neerzetten of, zoals ik heb, een foto. Ik hoop dat je het snapt!
    Xoxo Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen