zondag 12 mei 2013

Lay-out #2

Ik heb weer even snel een update. Ik heb mijn lay-out weer veranderd (zoals ik in de blogupdate van vandaag al heb verteld)! Ik vind hem eigenlijk heel leuk nu, maar het is nog steeds niet mijn perfecte achtergrond. Ik vind hem zo wel goed voor even, maar ga hem denk ik over een tijdje weer veranderen als ik hem niet meer zo leuk vind of een leuke achtergrond vind.
Weet jij nog een site of een leuk plaatje waar ik mijn achtergrond (van) kan maken? Laat het me dan weten!

See you soon!
Xoxo Janneke!

2 opmerkingen:

  1. Heee, als ik jou was zou ik een rustig bloemenprintje doen of gewoon één kleur. Dat staat het leukste xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, bedankt voor de tip! Ik heb nu een bloemenprintje als achtergrond! Xoxo Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen