donderdag 2 mei 2013

Mega shoplog Action!


Vandaag heb ik een filmpje voor jullie. Mijn eerste filmpje! En ja ik kom uit Twente, ik heb een beetje een Twents accent, haha. ;)
Ik ben naar de Action geweest en ik kon het weer niet laten! Ik moest gewoon wat producten kopen om te kunnen reviewen, maar het bleef niet bij wat producten… Ben je benieuwd wat ik heb gekocht, kijk dan snel naar het filmpje! 


Ik hoop dat jullie dit filmpje leuk vonden en abonneer op mijn YouTube kanaal: xJustJannekex (http://www.youtube.com/user/xJustJannekex)! Als jullie ergens nog graag een review over willen lezen, zet het dan bij de reacties en ik zal het gaan reviewen voor jullie. En als jullie ook nog een leuk idee hebben voor een tag, challenge of filmpje, laat het me dan ook weten!

Trouwens: als ik een filmpje heb gemaakt, komt die om 07.00 uur online. Er komt die dag dan nog wel gewoon een artikel online om 13.00 uur, zoals altijd. Even om jullie op de hoogte te houden! ;)

See you soon!

Xoxo Janneke!

2 opmerkingen:

  1. heej, leuke blog! Ziet er mooi uit en coole artikels. Ik blijf je volgen, veel succes!
    xxxxx Nathalie
    PS: je wordt nog shopverslaafd met die actionprijzen ;)
    PPS: je hebt nagels leuk gelakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Nathalie! <3
    En inderdaad... Ik ben al shopverslaafd aan de Action!
    Xxx Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen