zondag 12 mei 2013

Blogupdate #1

Vandaag heb ik een ander artikel als normaal voor jullie; een blogupdate. Het leek me wel handig om jullie op de hoogte te houden van een aantal dingen, daarom een blogupdate. In deze blogupdate zal ik het hebben over het bloggen, andere artikelen, mijn lay-out, een .nl domein en een winactie.

Laat ik maar eerst eens beginnen met het stukje over het bloggen. Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt, heb ik de laatste tijd minder artikelen online gezet. Dit kwam eigenlijk doordat ik geen tijd had (ja, in de vakantie!) en op vakantie was. Ook ga ik de komende weken minder bloggen (zoals jullie misschien al wisten), omdat ik dan weer naar school moet en ik met huiswerk enzovoort zit. Dus ik heb gewoon wat minder tijd.
Zo heb ik in het artikel van gisteren gezegd dat ik 's middags foto's van mijn Moederdag mandje online zou zetten, maar hier heb ik helemaal geen tijd voor gehad! Sorry hiervoor. Hierbij al ik alsnog een aantal foto's van mijn mandje hier neerzetten.




Ik vind bloggen nog steeds super leuk om te doen hoor, maar het kost wel veel tijd en het moet een hobby blijven, geen verplichting.

Dan over andere artikelen! Ik wil ook graag andere artikelen gaan maken, niet alleen beauty, lifestyle of nagels. Ik dacht dat het wel leuk was om meer atikelen te maken over fashion (heb ik nog niet gedaan) en misschien parfum, recepten of iets anders! Laat me weten waar jullie artikelen over willen zien. En over fashion: ik weet niet goed hoe ik hier een artikel van moet maken. Misschien een outfit of the day of een aantal foto's van kleding waar je een leuk setje mee kunt maken? Laat het me ook weten!
Dan over mijn lay-out. Ik wil een andere achtergrond. Ik denk dat ik al een leuke weet, maar ik moet nog even zien of ik die ga doen. Wat vinden jullie van mijn lay-out en hebben jullie nog tips om mijn lay-out te verbeteren?

En een .nl domein. Ik wil het heel graag en ik zou het ook wel kunnen doen, maar ik heb nog niet zo heel veel bezoekers en ik weet niet of het daarom veel zin heeft. Ik weet dat ik dan wel meer bezoekers zou (kunnen) krijgen, maarja... Het is niet gratis, dus ik weet het nog niet zeker. Ik ben namelijk aan het sparen voor een goede videocamera voor mijn filmpjes! :)

En als laatste: een winactie! Ik ga een winactie houden bij 666 bezoekers. Ik heb nu, na 2 weken, meer dan 600 bezoekers gekregen en ik ben er super blij mee! :D Hiervoor wil ik jullie enorm bedanken! Daarom wil ik een winactie houden als ik 666 bezoekers heb gekregen, omdat ik dit een leuk getal vind.
Ik weet nog niet wat je kunt winnen, maar hier ga ik natuurlijk een artikel over maken, dus stay tuned! ;)

Dit was mijn blogupdate voor deze keer. Ik hoop dat alles nu duidelijk is, jullie even laten weten wat jullie overal van vinden en jullie mee gaan doen aan mijn winactie! :)

See you soon!
Xoxo Janneke!

2 opmerkingen:

  1. hee,

    Nou, Janneke, je moet een winactie houden!! :)

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, ja ik weet het! :) Hij komt zo online, maar mijn video op YouTube is nog aan het verwerken. Even geduld nog! ;) Xoxo Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen