zondag 5 mei 2013

De ABC tag deel 1


Weer een tag! Toen ik deze leuke tag tegenkwam op LiveLifeGorgeous, vond ik hem zo leuk! Ik wilde hem zelf ook graag doen. Deels omdat ik het gewoon leuk vind om tags in te vullen, maar vooral omdat mijn blog nog niet zo lang bestaat en jullie nog niet zoveel weten om mij! Ben je benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan snel verder!


Vandaag heb ik 13 letters voor jullie: a t/m m. Ik vind de tag te lang om in 1 artikel te zetten, ook omdat ik best uitgebreid antwoord geef. Enjoy! ;)


Age: 13 jaar. Soms heb ik wel de neiging om 14 jaar te zeggen, I don't know why. Zelfs mijn moeder zei laatst een keer tegen iemand dat ik 14 ben! 

Best friend: Ik heb 2 beste vriendinnen: Nathalie en Evie. We zitten bij elkaar in de klas en doen echt alles samen (op school dan)! Jammer genoeg wonen we alle 3 in een andere stad/dorp. Daarom is het moeilijker om even bij elkaar langs te gaan, helaas!

Chore you hate: Ehm... Heb je even? Haha! Dat zijn er best veel, maar laten we het toch houden bij opruimen. En dan specifiek mijn kamer opruimen! Ik was het al een paar weken aan het uistellen... Inmiddels heb ik het toch voor elkaar gekregen en is mijn kamer weer helemaal fris en fruitig. ;) Maar nee, mijn kamer opruimen... Ik ben er gewoon niet zo goed in!

Dreamhouse: Mijn droomhuis? Ik weet het niet zo goed! Natuurlijk zou ik wel heel graag in een grote villa met een eigen zwembad, sauna etc. wonen, maar dat is niet mijn droomhuis... Nee, doe mij maar een boerderij met paarden! :)

Essential start of your day: Mijn ontbijt nemen! Ik had me laatst verslapen en was zo laat voor school, dat ik geen tijd meer had om mijn ontbijt te nemen. En wat kreeg ik een hoofdpijn! Geen goed idee dus...

Favorite color: Mijn favoriete kleuren zijn oranje en appeltjesgroen. Ook houd ik heel erg van mintgroen/turquoise en roze, zoals je aan mijn blog kan zien!

Gold or silver: Ik vind het allebei wel mooi, maar ik ben toch echt meer van de warme kleuren. Doe mij dus maar goud!

Height: Ik ben op dit moment volgens mij 1,67 meter. Als het goed is, word ik 1,72 meter als ik uitgegroeid ben. :)

Instruments I play: Ik speel geen instrument, maar bij muziek op school speel ik altijd op de xylofoon (omdat we daar op oefenen) of het keyboard. Ik heb zelf ook een keyboard, maar de boxen zijn kapot (OEPS!). Ook heb ik 1 keer gedrumd en dat vond ik wel heel gaaf! Maar wat ik het liefst zou kunnen, is piano spelen. Ik houd van zingen en wat zou het gaaf zijn als ik mezelf kan begeleiden op de piano! :D

Job Title (most recent): Heb ik niet, ik zit nog op school. Ik doe gymnasium+ op school.

Kids: Ik ben 13, dus ja... Kinderen heb ik nog niet hoor! Ik wil later 2 of 3 kinderen. Het liefst een jongen en een meisje (of 1 jongen en 2 meisjes als ik 3 kinderen zou krijgen).

Life is incomplete without: Vrienden en familie. Ik wilde beauty en fashion zeggen, maar hé, als dat op mysterieuze wijze zou verdwijnen kan ik dat toch weer kopen? Vrienden en familie zijn niet te koop en zijn er voor altijd!

Music that you always listen to: Het verschilt heel erg, maar vooral pop en soul.
Nou, dit was het voor deze keer. Morgen lees je dus de letters: n t/m z! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en ik tag jullie allemaal om deze tag ook te gaan doen! Als jullie nog een leuke tag weten die ik moet doen of een leuk idee hebben voor een artikel, laat het me dan weten!

See you soon!
Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten