vrijdag 3 mei 2013

Tag: The beauty things I suck at




Je kent het wel: producten waar je een haat-liefde verhouding mee hebt… Vreselijk. Anderen kunnen het zo goed en bij hen staat het zo mooi! Maar als je het zelf probeert, mislukt het altijd… Deze tag gaat al een tijdje rond op het internet en het leek me wel tijd om hem zelf te gaan doen. In dit artikel ga ik jullie dus vertellen over ‘The beauty things I suck at’.

  1. Eyeliner! Ik vind het super mooi, maar als ik het zelf moet doen… Vooral zo’n mooie wing, maar een dun lijntje zetten gaat ook nog niet echt perfect. Dan heb ik een mooie ooglook gemaakt en wil ik een dun lijntje zetten om mijn ooglook helemaal af te maken, doe ik mijn oog open en heeft de eyeliner ineens mijn hele bewegende ooglid in beslag genomen; bye bye perfecte ooglook… Arghh! Of ik wil een mooie winged eyeliner zetten en uiteindelijk wordt het een raar iets dat er niet eens op lijkt…
  2. Highlighter. Op mijn jukbeenderen lukt het nog aardig goed hoor, maar bijvoorbeeld op mijn neusbrug niet. Dan lijk ik net zo’n glitterbal! Oeps…
  3. Bronzer/shapen. Als ik mijn gezicht wil shapen, wordt het uiteindelijk een lelijke streep of een donkere vlek. Ik vind het bij mezelf ook niet zo mooi (mede doordat ik het niet goed kan aanbrengen). Ik houd het daarom ook altijd gewoon bij een beetje blush.
  4. Kwasten reinigen... Ja, het moet elke week, maar ik doe het eigenlijk zelden. Ik ben hier gewoon heel lui in. Ik geef het maar gewoon toe ;) Nu ik dit lees, besef ik me dat het toch wel weer eens tijd wordt!
  5. Nagellak verwijderen. Ja... Dit is ook echt een dingetje voor mij. Ik houd echt van nagellak hoor en ben echt trots als mijn nailart dan weer op mijn nagels zit. Maar of ik nou zo trots op mijn nailart/nagellak ben dat ik het er zo lang mogelijk op wil laten, of dat ik gewoon te lui ben om het eraf te halen... Tja, ik weet het niet hoor! Jullie zullen me vast nog wel vaker met gechipte nagellak zien.
  6. En dan nog 1 ding dat misschien niet echt een alledaags beauty ding is, maar alsnog: swatchen. De bloggers onder ons kennen het vast wel ;) En dan vooral netjes swatchen. Want weet je, van een afstandje ziet het er best mooi uit, maar als je van dichtbij bekijkt (of op foto's van dichtbij), zal je vast van mening veranderen, haha!

Dit waren de beauty things I suck at. Zoals jullie zien, zijn het er nog aardig wat (nobody's perfect, haha!) Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en ik tag jullie allen om deze tag te doen! En als je deze tag ook hebt gedaan, laat het dan even weten in de comments, zodat ik jullie antwoorden kan lezen.


See you soon!
Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten