maandag 22 juli 2013

Van 10 tot 1 tag

Vandaag had ik weer zin om een tag te doen! Ook al bestaat deze tag al een tijdje, ik vind hem nog wel erg leuk om te doen. Dit is namelijk een tag waarbij ze eerst 10 dingen over een bepaald ding vragen, dan 9, dan 8, enzovoorts. Als je benieuwd bent, lees dan snel verder!


10 dingen over mijzelf:
1. Ik ben over 2 en een halve week jarig, namelijk op 9 augustus. Dan word ik 14 jaar! :D
2. Voor mijn verjaardag ben ik aan het zoeken naar een nieuwe videocamera met Full HD (of terwijl: 1080p). En ik weet waarschijnlijk al welke ik ga kopen!
3. Ik heb sinds ongeveer een maand 2 verzorgpony's, waar ik super blij mee ben en bijna elke dag naartoe ga!
4. Ik houd van zingen, maar vind het eng om voor andere mensen te zingen.
5. Ik vind het sowieso eng om iets voor veel mensen te moeten doen (zoals een presentatie geven), behalve iets op YouTube.
6. Ik kan er niet tegen als dingen langzaam gaan, vooral internet! :@
7. Ik heb snel last van keelpijn (en dat zeg ik/merk je ook wel in filmpjes... XD)
8. Ik vind het fijn om vooruit te werken, maar ben er heel slecht in!
9. Ik woon (vind ik zelf) best ver weg van mijn familie van mijn vader's kant en ik vind het dan ook heel jammer dat ik mijn nichtje Melissa heel weinig zie!
10. Ik wil een piano hebben (en er op kunnen spelen).
9 dingen die ik leuk vind:
Nou, hier heb ik laatst nog een artikel over gemaakt, maar ik zal er nog even een paar noemen!
1. Vrienden
2. Familie
3. Mijn huisdieren en verzorgpony's
4. Muziek luisteren
5. YouTube filmpjes maken en bekijken & artikelen maken en andere blogs lezen
6. Gek doen en lachen
7. Reacties/likes op artikelen of filmpjes :D
8. Ariana Grande, Demi Lovato, Emeli Sandé en Cimorelli!
9. Zon
8 dingen die ik niet leuk vind:
1. Mijn kamer opruimen
2. Ruzie
3. Huiswerk :@
4. Koud weer
5. Zoals ik al zei: sloom internet
6. Liegen
7. Negeren
8. Jaloezie
7 plekken waar ik graag kom:
1. Mijn kamer
2. Onze tuin
3. Bij vriendinnen
4. Winkels
5. Pretparken
6. Bij familie
7. Bij mijn verzorgpony's
6 manieren om mijn hart te veroveren:
1. Een leuke lach hebben en veel lachen
2. Grappig zijn
3. Slim zijn
4. Lief zijn
5. Knap zijn :D
6. Veel bij mij zijn
5 plekken (landen) waar ik nog heen wil:
1. Australië
2. Turkije
3. Amerika
4. Bali
5. Engeland
4 dingen of personen waar ik niet zonder kan:
1. Familie
2. Vrienden
3. Dieren
4. Mijn mobiel en iPod
3 lievelingsliedjes:
1. Beneath your beautiful ~ Emeli Sandé en Labrinth
2. Skyscraper ~ Demi Lovato
3. Who you are ~ Jessie J
2 wensen:
1. Dat iedereen gelukkig en gezond is :D
2. Oud worden met veel vrienden en familie
1 laatste woord:
True

Dit was de tag! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Ik heb hem overgenomen van Jade
Als jullie deze tag willen doen, mogen jullie hem gerust overnemen! Laat dan even een linkje achter van het artikel op jouw blog, of kopieer jouw antwoorden en zet ze bij de comments. Ik vind het altijd leuk om te lezen!

See you soon!
Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten