maandag 22 juli 2013

Gezocht: gastblogger!

Even een heel kort artikel tussendoor (vanmiddag komt er een ander artikel online). Ik ben namelijk op zoek naar een gastblogger!
Dit betekent dat je bijvoorbeeld 1 keer in de week of 1 keer in de 2 weken een artikel schrijft die dan op mijn blog komt te staan.
Je mag zelf weten hoevaak je een artikel schrijft, op welke dag je hem in kan sturen en hij dus online komt, en bovendien mag je zelf weten waar jouw artikelen over gaan!


Als dit jou wel wat lijkt, stuur me dan gerust een mailtje naar janneke-oldengarm@hotmail.com of laat een berichtje achter bij de comments.
Laat me daarin even weten hoe je heet, hoe oud je bent, hoevaak je kan en op welke dag(en) je kan en wat voor artikelen je wil gaan maken, zodat ik wat over jou te weten kom. Het zou ook leuk zijn als je vertelt waarom je dit graag wilt!


Ik zou het leuk vinden als jullie mee zouden doen. Veel succes en misschien word jij binnenkort wel mijn nieuwe gastblogger! :D


See you soon!
Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten