vrijdag 12 juli 2013

I am sorry!


Vandaag heb ik (weer) een verontschuldiging voor de weinige artikelen. Het ging namelijk een tijdje niet zo goed bij mij in het land van de bloggers. Ben je benieuwd, lees dan snel verder!



Sorry dat ik een paar weken geen artikelen heb geplaatst. Ik heb het erg druk gehad. Mijn batterij was ook een beetje leeg, tenminste dat gevoel had ik. De laatste weken school kostten veel energie (sportdagen enz.). Persoonlijk ging het ook even wat minder en ik heb 2 verzorgpony's gekregen waar ik erg veel tijd en aandacht aan heb besteed. Hierdoor had ik wat minder tijd voor bloggen. 
Ik zat ook een beetje in een bloggersdipje. Ik had namelijk zin in het maken van filmpjes, dus die zijn ook wel online gekomen. Ik had ook wel zin in het maken van artikelen, maar ik wist niet goed waarover. En als ik ze maakte, kwamen ze maar half af! Dus ja... 
Het ging even niet helemaal lekker met bloggen, maar nu het vakantie is, heb ik er weer alle tijd voor! Ik ben weer terug van weg geweest! :)
Ik probeer om de ene dag een artikel te maken en de andere dag een filmpje. Dus ik ga vooruit werken en mijn verloren tijd inhalen!
Vandaag was er dus een artikel, morgen komt er een filmpje. Overmorgen weer een artikel, die dag daarna een filmpje, enzovoort.
Dus nogmaals: sorry! :$





See you soon!

Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten