maandag 29 juli 2013

Vakantie! :D

Vandaag ga ik op vakantie! Ik heb er heel veel zin in, even weg van alles. We blijven wel gewoon in Nederland, we gaan namelijk naar Zeeland. Geen luxe 5 sterrenhotel voor mij dus, maar gewoon een leuke camping. Is ook leuk toch? Ik vind van wel tenminste!
We zitten bijna aan de Belgische grens, dus waarschijnlijk gaan we ook nog wel een dagje naar Brugge of Gent. Verder ga ik natuurlijk lekker aan het strand liggen en zwemmen in het subtropisch zwembad! :D 
We gaan trouwens een midweek weg (van maandag t/m vrijdag). Niet zo lang, maar het is wel lekker om gewoon even weg te zijn.
We zitten in een bungalow op een vrij nieuwe camping. Verder heb ik er niet zoveel over te vertellen. Ik heb artikelen vooruit geschreven, dus er komen wel gewoon artikelen online. Misschien ga ik tijdens mijn vakantie nog wel vlogs maken, maar dat weet ik nog niet zeker. Als ik dat ga doen, zien jullie die vanzelf wel verschijnen op mijn YouTube kanaal (en links op mijn site). En misschien ga ik in Brugge of Gent nog wel wat leuke spulletjes kopen waar reviews en/of een shoplog van komen, maar dit zien jullie ook vanzelf wel!
Ik wens iedereen een fijne vakantie voor als je nog op vakantie gaat! En als je al op vakantie bent geweest, dan hoop ik dat je een fijne vakantie hebt gehad!
Ik zou het leuk vinden als jullie mij zouden vertellen over jullie vakantie (of je al op vakantie bent geweest of niet, waar je naartoe gaat of waar je bent geweest, hoe het was etc.)!



See you soon!

Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten