dinsdag 16 juli 2013

Essence I love extreme volume mascara

Een tijdje geleden las ik een aantal goede reviews over de Essence I love extreme volume mascara. Toen mijn moeder's mascara op was, heb ik haar deze aangeraden. En ze vond hem heel fijn! Daarom besloot ik hem ook te kopen. Ben je benieuwd, lees dan snel verder!
Normaal gesproken review ik geen mascara, omdat ik erg korte wimpers heb die ook nog eens niet krullen. Maar omdat ik deze mascara zo fijn vind, heb ik toch besloten om het wel te doen.
Ik vind de verpakking erg mooi. Zwart met felroze letters, ze springen er echt uit. De huls is vrij dik en recht (er zit geen verdikking in als jullie snappen wat ik bedoel).

Deze mascara moet dus voor extreem veel volume zorgen. En dat doet hij zeker bij mij! Mijn wimpers worden mooi zwart en krijgen erg veel volume, lengte en krul. Eigenlijk alles in 1 dus! Ik vind deze mascara super fijn. Hij blijft ook de hele dag goed zitten.
Zo ziet het borsteltje eruit. Het borsteltje is wel erg groot, waardoor het wat moeilijker is om de mascara aan te brengen. Je kunt niet zo goed bij de aanzet van je wimpers komen en je onder wimpers zijn ook wat lastiger.
Bij warme dagen of als je het zelf heel warm hebt en als je hebt gezweet, kan de mascara ook een beetje gaan vlekken onder je ogen. 

Dit zijn de enige nadelen aan deze mascara en deze 2 dingen vind ik niet zo heel erg, gezien het resultaat dat de mascara geeft en omdat hij zo budget is.
Zo ziet de mascara eruit op mijn wimpers. Ik heb er helaas geen hele goede foto's van kunnen maken, het komt namelijk heel slecht over. Maar geloof me, het effect is nog veel groter (en mooier)! In werkelijkheid hebben mijn wimpers nog veel meer lengte, volume en krul.

De Essence I love extreme volume mascara is te koop bij alle filialen waar ze Essence verkopen (o.a. Etos en Kruidvat) en kost €2,89. Er is ook een opvolger te koop met een siliconen borsteltje, deze heet de I love extreme crazy volume mascara en heeft dezelfde prijs.


See you soon!
Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten