zaterdag 27 juli 2013

Vakantie!

Zoals je al hebt kunnen zien, zijn er deze week weinig artikelen online gekomen. Dit komt doordat mijn nichtjes bij mij logeerden en we leuke dingen gingen doen. Ik vind het ook niet echt leuk om bezig te zijn met mijn blog, terwijl zij bij mij logeren en zich dus een beetje vervelen... We hebben wel veel video's gemaakt die ik nog even moet bewerken en dan komen ze online.
Er komen waarschijnlijk ook af en toe geen artikelen op dagen die daarvoor gepland zijn, omdat ik volgende week op vakantie ben. Zoals ik al vaker heb gezegd: ik vind het super fijn om vooruit te werken, maar ik ben er heel slecht in. Dus ik probeer nu meer artikelen te maken voor als ik op vakantie ben, maar het zullen waarschijnlijk meer video's dan artikelen worden in de vakantie. Ik hoop dat jullie het begrijpen! 
Ik heb trouwens ook een artikel gemaakt over mijn vakantie (waar ik heen ga, hoe lang ik ga etc.). Deze komt maandag online, dan ga ik namelijk weg.

See you soon!
Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten