zaterdag 11 mei 2013

Budget Moederdag tip

Door omstandigheden heb ik gisteren en eergisteren geen artikel gepost. Sorry hiervoor! Deze week post ik nog gewoon 1 artikel per dag, vanaf volgende week 1 artikel per 2 dagen i.v.m. school.

Moederdag! De dag waarop je je moeder mag laten weten hoeveel ze eigenlijk voor jou betekent. Dit kan met een ontbijtje op bed en een leuk gedichtje, maar je wilt vaak toch net iets meer doen voor die vrouw die je zoveel jaar geleden op de wereld heeft gebracht! Lees snel verder voor een budget cadeau tip voor moederdag.

Je kunt natuurlijk bloemen of een badsetje kopen, maar dit is eigenlijk helemaal niet persoonlijk! Mijn moeder zei ook al tegen mij: 'Je hebt toch niet weer zo'n badsetje gekocht waar we nooit iets mee doen?'
Nee mams, dit jaar niet! Dit jaar heb ik iets persoonlijks voor haar gekocht waarvan ik zeker weet dat ze het leuk vindt en zal gaan gebruiken!

Het leek mij namelijk leuk om een mandje te maken met de dingen waar ze het meest van houdt. Dus daar ging ik, op naar de Action (weer een shoplog, haha)! Want daar hebben ze super leuke dingen voor een heel klein prijsje en wat is er nou beter dan dat?
Dus heb ik bij de Action een aantal leuke spulletjes gekocht waar ik zo'n mandje mee wilde maken. Vandaag ga ik dit met jullie delen!

Ik heb dus allereerst een mandje voor mijn moeder gekocht. Een wit gevlochten mandje, zodat de kleuren van de andere dingen meer opvallen. Daarnaast heb ik een zakje met rode rozenblaadjes gekocht. Deze ga ik op de bodem neerleggen als versiering. Daarnaast heb ik een leuke mok met cupcakes erop gekocht, waar ik een bloem in heb gezet.

Dan over naar de echte cadeaus en het stukje waar het persoonlijker wordt. Want ja, een mandje met rozenblaadjes en een mok met een bloem is heel leuk, maar nogsteeds niet heel persoonlijk. Daarom wilde ik er dingen indoen die mijn moeder vaak gebruikt of leuk vindt.
Zo heb ik er rode liquid lip colors ingedaan, lippenbalsem, een fotolijstje met de tekst 'love', en in de o kan je een foto stoppen, een lekker parfum, een verkoelende crème voor de voeten (omdat ze dit graag gebruikt) en een klein ventilatortje (zo'n kleintje die je om je nek kan hangen en mee kan nemen op vakantie), omdat ze die altijd op vakantie gebruikt.
Maar jij kan er natuurlijk hele andere cadeaus instoppen! Kies dingen die je moeder leuk vind, misschien haar lievelingssnoep of haar lievelings lipstick. Maak het persoonlijk!
Daarna schrijf je een leuk gedichtje of kaartje en stop je die ook in het mandje. En als laatste pak je het in met doorzichtig folie en een mooie rode strik! Of geef het zonder iets eromheen aan je moeder, dat zal ze ook leuk vinden! Veel plezier en verwen je moeder!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden. Sorry dus dat ik 2 dagen niks heb gepost, maar ik ga weer flink aan de slag! Ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen als jullie nog geen cadeau hadden voor dit jaar en anders misschien voor volgend jaar? ;)

See you soon!
Xoxo Janneke!

P.S. Vanmiddag komen er foto's online van mijn zelfgemaakt mandje.

2 opmerkingen:

  1. Leuk bedacht! Zou jë aan mijn winactie willen meedoen?
    www.infinityrandom.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Natuurlijk wil ik aan je winactie meedoen! :)
    Xoxo Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen