vrijdag 14 juni 2013

Update!


Vandaag heb ik weer een update voor jullie. Ik heb wat dingen te vertellen over mijn blog en de lay-out en wat dingen over mezelf. Dus als je benieuwd bent, lees dan snel verder!



In een aantal filmpjes de laatste tijd heb ik gezegd dat ik deze maand elke dag een video ging proberen te uploaden en geen artikelen meer ging schrijven deze maand, omdat ik minder tijd heb in verband met school. Dat lukte ook aardig, tot het begin van deze week.
Toen ben ik namelijk gevallen met mijn fiets. Het gevolg is dat ik nu een wond op mijn wang heb, op mijn voorhoofd, op mijn knokkels van mijn hand en een enorm blauw oog. Verder natuurlijk nog wat schaafwonden, maar daar heb ik niet zoveel last van. Dit ziet er natuurlijk niet echt fijn uit.
Daarom leek het me beter om toch weer meer artikelen te gaan maken en minder filmpjes, ik wil jullie namelijk niet bang maken. Ook ben ik al een paar dagen ziek thuis door pijn en hoofdpijn van de val. Daarom heb ik ook meer tijd aan mijn blog kunnen besteden, maar ik was niet echt in de stemming om dingen te doen, ik voelde me gewoon niet zo goed. Maar er komen dus weer meer artikelen en minder filmpjes. Sorry voor de verwarring!


Verder heb ik de lay-out van mijn blog weer veranderd. Ik wilde een andere header voor mijn blog. Iemand zou er 1 voor mij gaan maken, maar omdat ik me verveelde, ben ik zelf maar aan de slag gegaan. Ik vind hem wel leuk geworden! Verder vond ik de achtergrond en de rest van de lay-out er niet meer zo goed bij passen, dus die heb ik ook veranderd. Ik heb nu een lipstick als muis, dankzij mijn nicht Melissa van www.beauty500.blogspot.nl. Zij heeft dit namelijk ook en ze heeft me uitgelegd hoe dit moet.
Verder wilde ik nog meer veranderen, maar Blogger doet alleen heel raar bij mij. Ik heb het wel veranderd bij de instellingen, maar op mijn blog zelf is er niks veranderd. Dus ik moet maar even kijken hoe dat zit en of het straks wel lukt.


Ook kunnen jullie vandaag en morgen nog meedoen aan mijn winactie, dus als je nog mee wilt doen, moet je snel zijn! ;)



Verder moet ik mijn eigen onderzoek afmaken, die ik doe over make-up. Ik zal misschien een deel van mijn onderzoek laten zien op mijn blog.

Dat was eigenlijk wat ik wilde vertellen. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden. Laat me weten wat jij van mijn nieuwe lay-out vind, dat zou ik erg leuk vinden.


See you soon!
Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten