dinsdag 4 juni 2013

The blindfolded makeup challenge #1 en #2 (en update)

Ik heb, samen met mijn vriendinnen Nathalie en Evie, de blindfolded makeup challenge gedaan. We waren een beetje melig toen we deze challenge deden, dus neem het niet te serieus, haha! ;) Lees ook even verder voor een (persoonlijke/blog)update.Omdat ik al een tijdje geen artikelen meer heb geplaatst op mijn blog, hoop ik dat ik jullie hier alsnog mee kan vermaken. Ik zal de komende maand ook niet zoveel artikelen plaatsen. We hebben veel projecten die we af moeten maken voor de vakantie waar ik heel lang mee bezig ben en binnenkort hebben we een proefwerkweek. Omdat artikelen maken nou eenmaal langer duurt dan filmpjes maken, komen er dus meer filmpjes online de komende maand en die zal ik dan ook online zetten op mijn blog. Sorry! Ik zal proberen elke dag een video online te zetten, inclusief vlogs en de gewoonlijke video's.
Hier dus de beloofde blindfolded makeup challenge deel 1 en 2!

Deel 1: Evie doet Nathalie

Deel 2: Nathalie doet mij (Janneke)

See you soon!
Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten