vrijdag 21 juni 2013

Tan lines tag

Terwijl jullie dit lezen, ben ik net mijn laatste proefwerk van dit schooljaar aan het maken (of ik heb hem al gemaakt)! Na vandaag heb ik nog 2 weken activiteitenweken en dan heb ik ook eindelijk VAKANTIE! Dit betekent: warm weer (tenminste, als Nederland even meewerkt), laat opblijven, watergevechten houden, zwemmen, naar het strand gaan en nog veel meer! Vandaag heb ik dus een leuke tag voor jullie, die helemaal over de zomer gaat. Ben je benieuwd, lees dan snel verder!



1. Een huis aan het strand of een huis bij het meer?
Ik heb liever een huis aan het strand. Ik houd gewoon meer van het strand. Zon, zee, strand... Dat is het helemaal voor mij! Ik vind het geluid van de zee altijd zo rustgevend. Ik vind zwemmen in een meer ook niet zo'n fijn gevoel geven.

2. Favoriete zomerse haarstijl?
Ik heb niet echt een favoriete zomerse haarstijl... Wel vind ik het voor een feestje in de zomer super mooi om krullen in mijn haar te hebben. Voor de rest draag ik vaak vlechten, zoals een fish tail braid (vissengraatvlecht) en een messy bun vind ik ook leuk.


3. Word je bruin of verbrand je?
Ik verbrand alleen snel in mijn gezicht en op mijn schouders. Voor de rest verbrand ik eigenlijk bijna niet. Ik word wel aardig snel wat bruiner, maar ik word niet heel bruin. Een beetje er tussenin dus, maar ik word toch meer bruin.
4. Heb je ooit een henna tattoo gehad?
Nee, nog nooit. Ik zou het wel een keer willen. Ik vind het heel mooi! Maar dan niet mijn hele hand vol, maar bijvoorbeeld een deel van mijn hand met een bloem of iets dergelijks.

5. Kampvuur of 's avonds zwemmen?
Dat ligt eraan waar ik ben. Als ik in Nederland ben, heb ik liever een kampvuur  en als ik in een warm land ben ga ik liever 's avonds zwemmen. Dan is het warm genoeg om te zwemmen ;) Een kampvuur vind ik ook gewoon heel gezellig.

6. Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je heen gaan?
Australiƫ! Ik vind Australiƫ een super mooi land en wil er graag een keer naartoe. Ook heb ik er (achter)familie wonen. Ook wil ik graag naar Turkije of naar Londen. In Turkije is het super lekker warm en kan je lekker zwemmen. In Londen kan je natuurlijk winkelen en hebben ze alle merken die wij niet hebben!

7. Bikini's, tankini's of badpakken?
Bikini's. Ik vind ze gewoon het mooist en fijnst zitten. Ik vind het bij veel meiden het mooist, maar er zijn meiden die geen bikini durven of willen dragen. Ik vind wel dat je gewoon aan moet doen waar je je fijn in voelt, dan straal je het vanzelf uit.
8. Zomerse make-up musthave?
Natuurlijk, waterproof mascara! Ik vind het toch een groot verschil maken. Verder draag ik ook niet veel in de zomer. BB cream is ook een fijn product voor als je toch een soort foundation wilt dragen. Foundation in de zomer vind ik namelijk niet zo fijn.

9. Hoe warm was het op de warmste dag tot nu toe?
In Nederland tussen de 30 en 35 graden, op vakantie wel tussen de 35 en 40 graden denk ik, ik heb eigenlijk geen idee!

10. Doe je aan sporten in de zomer?
Ik zwem heel veel in de zomer, maar niet als sport. Ook doe ik aan paardrijden, al vinden veel mensen dit geen sport. (Ze denken dat je haast geen beweging krijgt en het dus niet meetelt als sport. Nou heb ik een vraagje aan jullie: vinden jullie tafeltennis dan wel een sport? Hier krijg je toch ook geen beweging?)

11. Heb je ooit een vakantie liefde gehad?
Nee, ik heb nog nooit ene vakantie liefde gehad.
12. Nummer 1 dat staat op je bucket list voor deze zomer?
Ik heb niet echt iets dat ik MOET hebben voor de zomer, maar ik wil wel graag nog een nieuwe bikini, felgekleurde shorts en leuke zomerjurkjes. Ik heb niet zoveel jurkjes, maar ik ben ze de laatste tijd toch steeds leuker gaan vinden!

13. Lang of kort haar tijdens de zomer?
Ik heb het liefst altijd lang haar, je kan het toch opsteken als je het warm hebt en ik vind lang haar bij mezelf het mooist.

14. Draag je make-up als je naar het strand, zwembad of meer gaat?
Ja, maar alleen waterproof mascara. Ik vind het bij mezelf toch een groot verschil maken of ik wel mascara op heb of niet.

15. Vervelendste zomer herinnering?
Dat is denk ik dat we op vakantie naar Italiƫ waren en het ineens heel hard begon te regenen. Het bleef ook echt heel lang regenen en onze tent kwam vol te staan met water. Ik moest mijn regenlaarsjes (ik was nog best klein) aandoen om naar de toiletten te gaan.
Dat was de tag! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden, hij is erg leuk voor de zomer. Als jullie deze tag willen doen, mogen jullie gerust de vragen overnemen! Laat het me weten als jullie deze tag ook hebben gedaan!


See you soon!
Xoxo Janneke!

1 opmerking:

  1. Super leuk!
    1 vraagje: Hoe heb je je muis in een lipstick verandert?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen