vrijdag 9 augustus 2013

Jarig! :D


Vandaag (9 augustus) ben ik jarig! Ik ben 14 jaar geworden :) Jammer genoeg ben ik wel ziek, ik heb namelijk al een paar dagen koorts. Daarom vier ik vandaag niet mijn verjaardag en komen er binnenkort waarschijnlijk weinig artikelen/filmpjes. Ik ben aan het uitzieken en hopelijk ben ik maandag weer beter. Dan ga ik namelijk op ruiterkamp met mijn vriendin die ik vorig jaar op datzelfde ruiterkamp heb ontmoet :D Ik kan nu dus niet zoveel doen, omdat ik ziek ben. En volgende week ben ik dus weg en kan het ook niet, dus... Hopelijk vinden jullie het niet erg! Ik ga nu nog een beetje (proberen te) genieten van mijn verjaardag en uitzieken.
Ik heb trouwens leuke kadootjes gekregen, ik denk dat er nog wel een birthday haul komt, waarin ik alles laat zien ;) Ik heb tenminste een heel mooi statief van mijn broer gekregen voor mijn videocamera, waar ik heel erg blij mee ben! Dus als je het leest (vast niet), bedankt! :D

See you soon!
Xoxo Janneke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten